Reklama na kalendarzach

Nie ma chyba zwyklejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, wyłącznie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas używa przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a wręcz tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy przykładowo za określoną kwotę. Takie kalendarze można też wręczać do w zasadzie każdego zakupu albo przykładowo można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet albo podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my mielibyśmy ochotę w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim wypadku są ekstram wyjściem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeżeli już firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety faktycznie dobrze sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to odpowiedni pomysł.
Sprawdź również informacje na stronie: zobacz co piszą o projektowaniu folderów